روز گذشت های یک دختر ....!

من نمیخوام من باشم!!!:دی

روز گذشت های یک دختر ....!

من نمیخوام من باشم!!!:دی

برم؟

حوصله اینجارو ندارم... شکلک های ِ هلن

البته قدیم ندیما که جوون بودمو مدام دنبال انزوا و سکوت اینجا واسم بهشت بود اما الان که سالمند شدم دوست دارم دورو ورم شلوغ پلوغ باشه! 

خدا رو چه دیدی؟! شاید از اینجام رفتیم... 

اصلا خونه ی اول خودمم کجاااااااااااااااااااااااااااس؟

نظرات 5 + ارسال نظر
sasan پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ http://sasan2.blogsky.com/

salam
age dos dashti baham tabadole link konim
montazeram

میترا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

112345678911110245210221سلام
با مطلب جدید آپم بیا
منتظرتم

mohamad جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ

chi chio beram
koja beri?
mage shahre herteeeeeee???
khaneye avvalet manzooret chie??

هوم
گفتم یه جا شلوغ میخوام
خونه اولم تو بلاگفا دیگه

mohamad شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

gofti khuneye aval...daghe delam taze shod...kheili kheili kheili nartahat shodam vaghti didam pakesh kardi...ama ta alan be rooye khodam nayovordam...
kolli khaterat dashtam ba tak take postat...kolli...morooresh eyne varagh zadane barge daftare khaterate dorane baham boodanemoon az ebteda ta hal bood...
are inja sooto koore...rooh nadare...
bargard b hamoon blogfa be nazaram


بر میگردم!

ارامش شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ http://his6.blogfa.com

خب اگه دوسش نداری توش نمون!مهم اینه که جایی باشی که بهت خوش بگذره

بر میگردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد