روز گذشت های یک دختر ....!

من نمیخوام من باشم!!!:دی

روز گذشت های یک دختر ....!

من نمیخوام من باشم!!!:دی

OpEn MIND!!!!

چه قد خوبه اوضاع نرمال شده Happy Dance

خدار وشکر  

دیروز یعنی ۵ شنبه و چهار شنبه از درد داشتم میمردم..اما از شانس بد اطرافیان هنوز زنده م! 

مثلا یه ۴ شنبه ۵شنبه وقت ازاد گیر اوردم برای تکمیل پروژه پانسیون!اونم که از شانسم وقتی عصر از دانشگاه بر گشتم میگرنم شروع شد و تا شب منو کلا از پا انداخت

 

پنجشنبه هم که از صبح تا ۱۰:۳۰ شب یک ریز کار کردم رو شیتا و قرار شد ۱۱ به بعد ماکتشو بسازم تا ۳-۴صب.. 

که ساعت ۱۰:۳۰ به طرز فجیعی حالم بد شد...دقیقا رو به موت بودمhttp://www.millan.net/minimations/smileys/sadhugsmiley.gif...اصلا یهو یی شد همه چی! http://www.millan.net/minimations/smileys/sadhugsmiley.gif

تقریبا بیحال بودم...مامانم میگه وقتی سرتو از رو میز بلند کردی صورتت مثه گچ دیوار شده بود...بعدشم که من از حال رفتم نفهمیدم اوضاع چه جوری گذشته!!!  

چه قدر اون لحظه لیوان اب قند خنک بهم حال دادhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/lovecoffee.gif

هیچی دیگه کارم نصفه موند که همون کار نصفه رو دادم آنا برد تحویل بدم مطمئنم استاد محترمه لطف کرده بهم F داده!تقریبا یه چیز تو مایه های صفر خودمون!  

 

صب تو رختخواب بودم...ساناز اومده بالا سرم میگه:  

با کلاس شدی...دیگه نقشه تو میکشی ..میفرستیش با پیک...خودتم میگیری میخوابی! 

من:yes4.gif  

 

+++++++++++++++++ 

 

پ.ن:این هفته به گمونم دوباره هفته پر کاریه واسم!منم که سرم درد میکنه واسه کارای جور واجور! 

  

پ.ن2:چه قد حالم بد شد وقتی گوشیه یکی از دوستامو گرفتم  و  اس ام اسای توشو خوندم! 

اصلا نمیتونم تصور کنم طرف 2ساله نامزد داره...اما این ترم با یکی دوس شده!!!!! و اون پسره هم خیلی راحت باهاش صمیمی شده و البته الان عاشق این خانوم و میدونه هم طرف نامزد داره!!! 

و از طرفی این خانوم به راحتی با این اقا داره رابطه شو ادامه میده و تازه صمیمی ترم میشن هر روز! 

و جالب تر اینجاس که نامزد دختره هم میدونه  این با همکلاسیش خوشو بش میکنه...و جالبتررررر اینکه وقتی به دختره زنگ میزنه حال بی اف زنشو میپرسه...و جالبترررررررررررررررررررررررر اینکه دوتایی(دختره و نامزدش) میرن دم خونه ی این پسره احوال پرسی!!!! و اینکه مردم چه قدر ریلکسن! 

یکی از اس ام اساش این بود.: 

...(اسم دختره)... 

الان که دارم این اس رو بهت میدم به تو فک میکنم... 

عاشقانه می پرستمت... 

دوستت دارم...خیلی خیلی خیلی خیلی... 

اینو که خوندم میتونم بگم کلا چشام سیاهی رفت! 

  

 

پ.ن3:استرس  و فشار عصبی این هفته خیلی بهم وارد شد..تمام عکس العملای دفاعیم طبیعیه! 

 

 

 پ.ن4:بعضی دختر پسرای دانشجو و کلا جوون خیلی کثیف و پست شدن اخیرا!البته بلا نسبت عده ای خاص!

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ

واسه شروع خوبه. فقط کمی رسمس تر بنویس.همه که مثل شما لوطی نیستند!
با نظم تر بنویس چشمام یکیش بالای صفحه بود یکیش ته صفحه.(شایدم مشکل از چشمای خودمه!!!)

سر میزنم.ببینم چیکار کردی!

همون موارد قبلی

sasan جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ http://gravity.blogsky.com/

واسه شروع خوبه. فقط کمی رسمس تر بنویس.همه که مثل شما لوطی نیستند!
با نظم تر بنویس چشمام یکیش بالای صفحه بود یکیش ته صفحه.(شایدم مشکل از چشمای خودمه!!!)

سر میزنم.ببینم چیکار کردی!

من کلا نمیتونم رسمی و کتابی بنویسم!ادم که نمیتونه روز نوشته هاشو مثه قوانین نیوتن به سبک علمی-رسمی تایپ کنه که!
کجای نوشته هام بی نظمه؟!؟!
مشکل از چشماتونه ۱۰۰٪

یه ضعبفه جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ

پ ن ۴ : رو هستم اساسی

البته همون جور که گفتم بلا نسبت خودمون!

mohamad جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ

این قسمت دوستت و اینا بیشتر مسخره بود تا دردناک!!!
آخه میدونی تا اونجایی که دوستت بخواد با 2نفر ارتباط همزمان داشته باشه میشه باور کرد که آدم...هست!
اما اینکه نامزدش خبر داشته باشه و عین خیالش نباشه دیگه غیرطبیعیه!!
احتمالا نامزدش نامزدش نیست!!یعنی شایدم سر کار گذاشتن همدیگه رو! هر چیه غیرعادیه(حتی تو عوالم نامردی و این چیزا!!)

اینکه اره به نظر ا حدی تعادل روانی نداره!شایدم واقعا کثیفه!
نه بابا نامزدن واقعا...تازه نامزدش یکی از فامیلاشونه و ۲ ساله که صیغه محرمیت خوندن!
جدا حالم به هم میخوره از خودش و نامزدش و اون یکی همکلاسیم!
اصلا میبینمشون اعصابم میریزه به هم..مخصوصا وقتی خنده هاشونو میشنوم!
الانا دیگه به نظرم داره عادی میشه این شرایط..
تا چند سال دیگه احتمالا ملت ۱زن دارن..۲-۳ تا نامزد..۷-۸ تا جی اف!
البته پیش بینی میکنم من همچنان یک واحدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد