روز گذشت های یک دختر ....!

من نمیخوام من باشم!!!:دی

روز گذشت های یک دختر ....!

من نمیخوام من باشم!!!:دی

هنگم!

الان حتی اسم خودمم نمیدونم چیه!

OpEn MIND!!!!

چه قد خوبه اوضاع نرمال شده Happy Dance

خدار وشکر  

دیروز یعنی ۵ شنبه و چهار شنبه از درد داشتم میمردم..اما از شانس بد اطرافیان هنوز زنده م! 

مثلا یه ۴ شنبه ۵شنبه وقت ازاد گیر اوردم برای تکمیل پروژه پانسیون!اونم که از شانسم وقتی عصر از دانشگاه بر گشتم میگرنم شروع شد و تا شب منو کلا از پا انداخت

 

پنجشنبه هم که از صبح تا ۱۰:۳۰ شب یک ریز کار کردم رو شیتا و قرار شد ۱۱ به بعد ماکتشو بسازم تا ۳-۴صب.. 

که ساعت ۱۰:۳۰ به طرز فجیعی حالم بد شد...دقیقا رو به موت بودمhttp://www.millan.net/minimations/smileys/sadhugsmiley.gif...اصلا یهو یی شد همه چی! http://www.millan.net/minimations/smileys/sadhugsmiley.gif

تقریبا بیحال بودم...مامانم میگه وقتی سرتو از رو میز بلند کردی صورتت مثه گچ دیوار شده بود...بعدشم که من از حال رفتم نفهمیدم اوضاع چه جوری گذشته!!!  

چه قدر اون لحظه لیوان اب قند خنک بهم حال دادhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/lovecoffee.gif

هیچی دیگه کارم نصفه موند که همون کار نصفه رو دادم آنا برد تحویل بدم مطمئنم استاد محترمه لطف کرده بهم F داده!تقریبا یه چیز تو مایه های صفر خودمون!  

 

صب تو رختخواب بودم...ساناز اومده بالا سرم میگه:  

با کلاس شدی...دیگه نقشه تو میکشی ..میفرستیش با پیک...خودتم میگیری میخوابی! 

من:yes4.gif  

 

+++++++++++++++++ 

 

پ.ن:این هفته به گمونم دوباره هفته پر کاریه واسم!منم که سرم درد میکنه واسه کارای جور واجور! 

  

پ.ن2:چه قد حالم بد شد وقتی گوشیه یکی از دوستامو گرفتم  و  اس ام اسای توشو خوندم! 

اصلا نمیتونم تصور کنم طرف 2ساله نامزد داره...اما این ترم با یکی دوس شده!!!!! و اون پسره هم خیلی راحت باهاش صمیمی شده و البته الان عاشق این خانوم و میدونه هم طرف نامزد داره!!! 

و از طرفی این خانوم به راحتی با این اقا داره رابطه شو ادامه میده و تازه صمیمی ترم میشن هر روز! 

و جالب تر اینجاس که نامزد دختره هم میدونه  این با همکلاسیش خوشو بش میکنه...و جالبتررررر اینکه وقتی به دختره زنگ میزنه حال بی اف زنشو میپرسه...و جالبترررررررررررررررررررررررر اینکه دوتایی(دختره و نامزدش) میرن دم خونه ی این پسره احوال پرسی!!!! و اینکه مردم چه قدر ریلکسن! 

یکی از اس ام اساش این بود.: 

...(اسم دختره)... 

الان که دارم این اس رو بهت میدم به تو فک میکنم... 

عاشقانه می پرستمت... 

دوستت دارم...خیلی خیلی خیلی خیلی... 

اینو که خوندم میتونم بگم کلا چشام سیاهی رفت! 

  

 

پ.ن3:استرس  و فشار عصبی این هفته خیلی بهم وارد شد..تمام عکس العملای دفاعیم طبیعیه! 

 

 

 پ.ن4:بعضی دختر پسرای دانشجو و کلا جوون خیلی کثیف و پست شدن اخیرا!البته بلا نسبت عده ای خاص!

      حتی

                                                   از پشت این گوشی

                                            صدای تو همچنان سکوت است

                                            ولی من آن را مقدس می دانم

                                               چرا که لمس نفس هایت

                                                 برایم لذت بخش است

                                                              هنوز 

.... 

اینو تو یه وبلاگ خوندم .. 

یادش به خیر..وقتی با هم حرف میزدیم...واقعا صدات آرومم میکرد!..دلم کلی برای صدات تنگ شده 

البته میدونم صدای من زیاد ارامش بخش نبود چون هم تند تند حرف میزنم هم جیغ جیغو ام!خودتم که میگی جیغوووووووووو! 

چه قد این چند روزی یه جوری داره میگذره...همه از قیافم فهمیدن یه خبری هست! 

دیروز سر کلاس مصالح یکی از دوستام اس داده بود.. 

میخوای گریه کنی بکنا...فیگور صورتت کاملا تابلو ه 

 

 

+دیشب داشتم به جنون می رسیدم....داشتم از غصه میمردم....قلبم درد گرفته بود!کاش این تصمیمو نمیگرفتم...اما با این حال هنوز سر حرفم هستم! 

 

 

+تا ۵ شنبه منو یادت نره...دیووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونه میشم

خدااااااااااااااااااااااااااا...

 

مثلا الان من خیلی داغونم...دوس ندارم کسی خلوتام بهم به بزنه...دوس دارم سرم به کار خودم باشه... Begging

اسه برم اسه بیام..نه به کسی کاری داشته باشم نه کسی به کار من کار داشته باشه! 

کلا این روزا بی رمقم..دوستام میگن دپم!نمیدونم...اما دیگه حوصله ی هم همه و شلوغی کلاسو ندارم..ساعت کلاسامو طوری تنظیم کردم که ۵-۶ دقیقه بعد استاد برسم  و مجبور نباشم به دوستام سلام کنم..همین که کلاسم تموم میشه اولین نفر میزنم بیرون که بازم مجبور نباشم...  

اصلا (یادش به خیر اسن)حس میکنم یه جوری همه بهم نگاه میکنن!..حالا چون بعضی کارام انصافا خوب در میاد چرا باید یه سری باهام لج کنن!؟!؟ 

چندین و چند نفر از لیست دوستام حذف شدن....تازه فهمیدم واقعا مشکل دارن!سعی میکنم با بچه های سر وساده بگذرونم..اینجوری اعصابم راحتتره!  

 

 

 

 

من دارم دیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییونه میشم اما نمیخوام بر خلاف حرفام عمل کنم.... 

به محبتت نیاز دارم... 

من صداتو میخواااااااااااااااااام... 

روزامونو میخوامممممممممممممم 

حتی دور بودنامونوsmile emoticon kolobok

تو این غروب خونه..تنهایی داره دیونه م میکنه

شاید دلیل این کارم به نظر خودم یا خودت یا هرکسی مسخره بیاد اما... 

بهتره بعد ازتجربه  ۶-۷ ماه با هم بودن اونم هر روز و هر ساعت...۱هفته جدایی رو هم تجربه کنیم... 

البته به نظرم  یعد این ۱ هفته دیگه با هم بودنی اتفاق نمیوفته...فک کنم تا اون موقع کلا فراموش بشم... 

یعنی واقعا میشه این ۱ هفته باعث شه از همه چی بگذری!؟ 

حرفای تو وبلاگت... خیلی سردم کرد...یکم بی تفاوت شدم..

البته به قول یکی از دوستام شایدم من اشتباه میکنم..شاید..دوس دارم ایتجوری باشه...دوس دارمم همه ی فکرام اشتبا باشه.. 

چرا وقتی انلاینم ۲-۳ بار آن و آف میشی؟