روز گذشت های یک دختر ....!

من نمیخوام من باشم!!!:دی

روز گذشت های یک دختر ....!

من نمیخوام من باشم!!!:دی

خدا...بذا نغ نغ کنم..

کلاس ۴ شنبه ها جهنمه واسم! 

خدا حوصله ندارم..

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

بزرگ میشی یادت میره!!!!

هوم!
بهتره بزرگ نشم حالا حالا هااا!

گیگلی یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ http://gigil.blogsky.com/

چیزی هست تو ازش لذت ببری؟

خیلی چیزا...

mohamad یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

4shanbe ha ya jome ha??
khob azizam nakon in karo...yani talghine bad nakon fadat besham man!
age dideto mosbat koni (hatta ye zarre)un moghe dge in harfo nemizani!!
ejaze hast bemiram man bvasatoon???

سلام
جمعه ها بعضی جلساتش نابود کننده س...اما چهارشنبه ها ...بدم میاد از هندسه مناظر+استادش!...خدا...البته سه شنبه ها یکی از بچه هامون که تو این درس همچین قوی میزنه گفته ۸-تا ۴ میره یونی..هرکی اشکال داره بره یاد بگیره...منم که پای ثابت این حمایت علمیش هستم!
البته من خیلی سعی میکنم دیدم مثبت شهاما نمیشه
نه خیر!اجاز نیساول خودممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد