روز گذشت های یک دختر ....!

من نمیخوام من باشم!!!:دی

روز گذشت های یک دختر ....!

من نمیخوام من باشم!!!:دی

داغونم..

مرا ببخش
که گاه وبیگاه
دلم هوای ترا می کند!!
مرا ببخش
که چشم هایم، هنوز منتظر است تا تو بیایی...
مرا ببخش
که یادداشت های روزانه ی صفحه ی دلم...
با مداد خاطرات تو نوشته می شود..
مرا ببخش..
که
هنوز ..
دیوانه وار دوستت دارم...  

 


 

پ .ن:باور کن تک تک ثانیه های این چند روز م واسم مثه یک سال میگذره...سخته خیلی سخته..میدونم...اما عادت میکنیم... 

پ .ن:خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا....چرا؟

نظرات 1 + ارسال نظر
ارامش شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://his6.blogfa.com

وبلاگ جدید مبارک.من عاشق این رنگ سبزم.
اینقدر امواج منفی نفرست دختر.

ممنون..
منم دوسش دارم...
زهرا دارم کم کم تنها میشم...هم واقعی هم مجازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد